Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Výstavy

Kdo nechodí na výstavy je barbar. To ví přece každý. Jsem Barbar. Na výstavě jsem byl naposled ještě před oním magickým rokem se třemi nulami a to se již nepočítá.  

Ještě za komančů jsme byli na exkurzi. Zcela nečekaně v lihovaru. Když jsme si prohlédli provoz, slíbil nám soudruh ředitel výstavu v klubovně. Usedli jsme ke stolu. V čele stál celý sortiment produkce firmy. Už si jen pamatuji slova hostitele: „Chalani, dajte si na co máte chuť.“           Dál nic…

Onehdy mne kolega z práce zval, že v pivovaře mají výstavu piva. Šel jsem… Kecal…  Domů mne museli donýst.

Tak jsem si řekl, tudy cesta nevede.

Dostal jsem radu od slečny, kterou jsem pozval do Benátek. Jizeru neznala. Slíbil jsem, že jí dostanu na molo. Dorazila vyfiknutá – prostě kočka. Nechápu, proč vyskakovala, když jsme dorazili do přístavu. Molo jako vyšité.

Tenkrát mi vnukla správnou myšlenku -  abych se dal vystavit, že jsem exot.

Fajn.

Při cestě z Německa, hned za hranicemi, mne zaujaly prosklené výstavní prostory.  Tu a tam nějaká slečna postávala. Mávala - čekala na taxík. Opravdu, každou chvíli nějaký zastavil. Konečně ideální místo, kde se dát vystavit. Stanu se vzdělaným a kulturním exotem.

Držte mi palce.

Jdu na věc.

                                             Mé jméno je -  Conan.   

* * *

 „Haló, slečno počkejte, nezavírejte. Jen dva prstíčky si ohřeju a hned půjdu…“

            Plésk !!!

Políček mlaskl jedna radost. Jen líčko nemuselo být moje.

Otevírám oči a hladím si tvář:

„Dobrý den - jsem zde na výstavě exotů??“

Autor: Lubomír Fišer | sobota 29.8.2009 22:50 | karma článku: 8,07 | přečteno: 678x
  • Další články autora

Lubomír Fišer

Basa paří u pijana Sklerotika blues

Pojďte se mnou dneska večer

5.3.2014 v 9:10 | Karma: 5,66 | Přečteno: 237x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Obyčejný letní den

Letní povídka pro Víkend MF DNES .

4.8.2013 v 18:19 | Karma: 14,91 | Přečteno: 578x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Bylo, nebylo

za času, kdy vládl v Čechách nečas a lidu krutě se vedlo. Většina z nich musela, věřte nevěřte, pracovat.

10.7.2013 v 13:20 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Politika

Lubomír Fišer

Svádění

Na lehké téma .

27.6.2013 v 20:50 | Karma: 9,70 | Přečteno: 503x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Český kabaret

Celý svět sleduje českou scénu. Sedí tiše a nedutá. Běda cizinci, který se ozve.

27.6.2013 v 15:20 | Karma: 7,45 | Přečteno: 474x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Havaroval vrtulník prezidenta Íránu Raísího, vracel se z Ázerbájdžánu

19. května 2024,  aktualizováno  16:06

Aktualizujeme Íránská státní televize hlásí nehodu vrtulníku při přesunu prezidenta Ebráhíma Raísího a hovoří o...

Změnila se koncepce péče o válečné veterány. Chybí ženský prvek, stěžují si

19. května 2024  15:49

Minulý rok představila ministryně obrany Jana Černochová se šéfem odboru pro válečné veterány a...

Řidič na Lounsku narazil do stromu, ve zničeném vozidle zemřel

19. května 2024  15:25

Náraz do stromu nepřežil v neděli ráno u Staňkovic na Lounsku řidič osobního auta. V autě cestoval...

Policisté při hokeji zakročili proti muži se zbraní, vypadala jako kalašnikov

19. května 2024  15:10

Dlouhou střelnou zbraň nesl v ruce osmnáctiletý mladík, proti němuž v sobotu po poledni zakročili...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1005x
Středoškolský učitel. Pracuje a žije pro rodinu. I přes kruté rány osudu nezatrpkl a nadále zůstává optimistou.