Živelná pohroma

Vřítila se do mého života kosmickou rychlostí. V dálce doznívala bouřka a Ona se brouzdala bosá v louži. Měla modré oči a byla blond.  

Když se na mne usmála, přestal existovat vesmír. V jejich očích jsem byl zázrak. Dosud brala mužské pokolení jako méněcennou rasu. Byla v údivu, že mezi nižšími bytostmi se může najít někdo, kdo jí dokáže zavázat střevíček. Já jej vázal ochotně a rád.

Na dlani jsem ji nabídl srdce. Vymetla a prošmejdila v něm kdejaký kout. Jednal jsem bezelstně a otevřeně. Nezapírám. Byla tygřicí, kterou jsem miloval a obdivoval pro její krásu i nezkrotnou mysl. Mazlila se jako kotě a její drápky neubližovaly. Mezi kamarády jsem se cítil jako král -záviděli mi ji.

Občasné blesky jsem chápal jako rozmar. Neviděl jsem, stahující se mraky. Ochotně tu a tam ustoupil ze svých zásad. Byla živel, který mne fascinoval - než jsem narazil.

Při doteku nepřeskočila jen jiskra, ale v dáli uhodil i hrom.

Z ničeho nic jsem stál pod přívalem deště. Blesky nacházely snadný cíl.

Byli jsme první den na chatě, mimo dosah civilizace. Večer, při pokusu o sblížení, mému srdci nedala šanci. Přespal jsem venku pod širákem.

Ráno jsem ji vrátil zpět do divočiny.

Když jedu kolem, občas si na ni vzpomenu. Prohnala se mým životem jako živelná pohroma. Přesto mám touhu vše prožít znovu.

. . . . . . .

Miláčku, lásko, nezavěšuj telefon. Tohle se stalo mnohem a mnohem dřív, než jsme se poznali. Nech, prosím Tě, hrníčky v kredenci. Za nic nemohou. Až přijedu domů, všechno Ti vysvětlím. Kufry stejně nenajdeš.

Autor: Lubomír Fišer | středa 11.11.2009 12:52 | karma článku: 9,67 | přečteno: 895x
  • Další články autora

Lubomír Fišer

Basa paří u pijana Sklerotika blues

Pojďte se mnou dneska večer

5.3.2014 v 9:10 | Karma: 5,66 | Přečteno: 237x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Obyčejný letní den

Letní povídka pro Víkend MF DNES .

4.8.2013 v 18:19 | Karma: 14,91 | Přečteno: 578x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Bylo, nebylo

za času, kdy vládl v Čechách nečas a lidu krutě se vedlo. Většina z nich musela, věřte nevěřte, pracovat.

10.7.2013 v 13:20 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Politika

Lubomír Fišer

Svádění

Na lehké téma .

27.6.2013 v 20:50 | Karma: 9,70 | Přečteno: 503x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Český kabaret

Celý svět sleduje českou scénu. Sedí tiše a nedutá. Běda cizinci, který se ozve.

27.6.2013 v 15:20 | Karma: 7,45 | Přečteno: 474x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Řidičku překvapila mokrá silnice, dodávka skončila po nehodě na střeše

19. května 2024  12:52

Mokrá silnice zřejmě překvapila řidičku Škody Fabie, která způsobila v neděli dopoledne nehodu obce...

Čeští politici jsou v bezpečí. Slovensko musí situaci zklidnit, řekl Lipavský

19. května 2024  12:19

Slovenský tisk atentát na Fica označuje za ránu do srdce tamní společnosti, která čelí pokročilému...

Vozidlo skončilo v poli úplně zdemolované, hasiči vyprostili tři lidi

19. května 2024  12:17

Tři muži se zranili v sobotu večer při vážné nehodě nedaleko Uhřic na Blanensku. Řidič auta značky...

Fico je mimo ohrožení. Pellegrini: Na hovor o uklidnění situace nedozrál čas

19. května 2024  11:06,  aktualizováno  11:59

Na jednání stran k uklidnění situace na Slovensku patrně nedozrál čas, uvedl zvolený prezident...

  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1005x
Středoškolský učitel. Pracuje a žije pro rodinu. I přes kruté rány osudu nezatrpkl a nadále zůstává optimistou.