Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Můj milý

Včera ráno jsem snad neměl v autě ani zapínat rádio. Zpráva, kterou jsem zaslechl, byla krutá. Zdrcen tak, jak může být muž, když ztrácí věrného druha.

Můj milý, nikdy nezapomenu na okamžik, když jsem Tě poznal.

Služebně jsme projížděli vinařskou oblastí Moravy. Při rychlosti 100 km/h, na voze značky Škoda, praskl rejdový čep. Naštěstí neovladatelné vozítko přistálo u pravé krajnice a my vyděšeni vyskákali ven.

Všem bylo jasno, že jsme se podruhé narodili a na správném místě.

Asi 100 m před námi stojí, jako maják uprostřed oceánu, státní traktorová stanice.

Přijali nás víc než vlídně. Bodrý mladík, který v onom zaslíbeném místě slavil 70., nás pozval na hodokvas. Kočí našeho vozu stejné štěstí neměl. Maják byl zásoben.  Šel vyměnit poškozený díl.

Tam, tam jsem Tě viděl a měl poprvé.

Měl jsi jiskru.

Vůni, která se nedá zaměnit.

Již při druhém splynutí rtů, jsem poznal Tvou výjimečnost.

Byl jsem zamilován až po uši a houpal se se mnou celý svět.

Vím, že jsme byli oba v tu chvíli šťastni, drahý. Věděli jsme, že patříme k sobě.

Po dvou hodinách, kdy bylo auto opět v pojízdném stavu, jsme se vypotáceli ven. V náručí jsem držel poklad - Tebe, má lásko. Dobrý muž poznal, že sám nemohu odejít.

Tak začal náš krásný a dosud nepřerušený vztah. Jsme si oddáni přesto, že jsem Tě potkával ve zcela jiné podobě. Tvé polibky nebyly vždy tak slastné, jako poprvé. Byly i kyselé. Pochopili jsme včas, že láska neznamená kvantitu, ale kvalitu a ta se nerodí každý rok.

Zůstal jsi nad věcí, když jsem si tu a tam zaflirtoval. Za ta léta jsem nenašel zalíbení v žádném příteli z Tokaje, od Rýna, Bzence nebo Mělníka. Pochopil jsi, že miluji jen Tebe, drahý Sauvignonku.

Až včera !! 

Že já to rádio pouštěl.

Tvé kyseliny mi užírají sklovinu a ničí chrup. Je otázkou času, kdy o něj přijdu. Nebudu mít čím se do tebe zakousnout, drahý.

Představa, že Tě nahradí Tvůj rudý brat Cabernet, je pro mne nepřijatelná.

V noci jsem nezamhouřil oko, uronil slzu. Celý den jsem trpěl jako pes a neviděl cestičku zpět k Tobě.

Hledal jsem a ... našel.

Odstěhuji se za Tebou do sladké Francie.

.......................

Až o prázdninách. Tu radost Vám, pacholci / milí studenti, neudělám.

Autor: Lubomír Fišer | pondělí 26.10.2009 12:00 | karma článku: 11,02 | přečteno: 1018x
  • Další články autora

Lubomír Fišer

Basa paří u pijana Sklerotika blues

Pojďte se mnou dneska večer

5.3.2014 v 9:10 | Karma: 5,66 | Přečteno: 237x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Obyčejný letní den

Letní povídka pro Víkend MF DNES .

4.8.2013 v 18:19 | Karma: 14,91 | Přečteno: 578x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Bylo, nebylo

za času, kdy vládl v Čechách nečas a lidu krutě se vedlo. Většina z nich musela, věřte nevěřte, pracovat.

10.7.2013 v 13:20 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Politika

Lubomír Fišer

Svádění

Na lehké téma .

27.6.2013 v 20:50 | Karma: 9,70 | Přečteno: 503x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Český kabaret

Celý svět sleduje českou scénu. Sedí tiše a nedutá. Běda cizinci, který se ozve.

27.6.2013 v 15:20 | Karma: 7,45 | Přečteno: 474x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Havaroval vrtulník s prezidentem Íránu Raísím, vracel se z Ázerbájdžánu

19. května 2024,  aktualizováno  15:33

Aktualizujeme Íránská státní televize hlásí nehodu vrtulníku při přesunu prezidenta Ebráhíma Raísího a hovoří o...

Řidič na Lounsku narazil do stromu, ve zničeném vozidle zemřel

19. května 2024  15:25

Náraz do stromu nepřežil v neděli ráno u Staňkovic na Lounsku řidič osobního auta. V autě cestoval...

Policisté při hokeji zakročili proti muži se zbraní, vypadala jako kalašnikov

19. května 2024  15:10

Dlouhou střelnou zbraň nesl v ruce osmnáctiletý mladík, proti němuž v sobotu po poledni zakročili...

Doby, kdy se Česko Sudetoněmeckých sjezdů bálo, skončily, řekl velvyslanec

19. května 2024  14:58

Český velvyslanec v Německu Tomáš Kafka řekl v neděli na sudetoněmeckém sjezdu v Augšpurku, že...

  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1005x
Středoškolský učitel. Pracuje a žije pro rodinu. I přes kruté rány osudu nezatrpkl a nadále zůstává optimistou.