Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vlčandy blogují - Taša/3

Haf lidi. Kontrolní otázka. Co to je psí život? Blafete: Bez peněz, bez domova, bez lásky, bez přátel, bez naděje. Páníček mi napovídá – bez čtyřnohého kámoše.

Mladý páníček dodává - bez compu. Včera vyfasoval zákaz. Když na něj pán štěkal, moc jsem se bála, že jsem něco provedla.

Jak tak poslouchám, víte haf o psím životě. Představujete si trápení a strádání. Nic, co by stálo za dobrý štěk. Nemohu blafat za jiné kamarády. Určitě je jich hodně, kteří nemají každý den plnou mističku. Koho za celý den nikdo nepodrbe pod krkem nebo za ušima. Jiné celé dny koušou blechy. Najdou se i takoví, které nemá vůbec nikdo rád. Nemají vlastní boudičku a jsou biti. Je mi jich haf, haf líto.

Můj život je život ve smečce. Každý z nás má nějaký úkol. Hafejte, kdo jich má nejvíc. Napovím.

Kdo má nejvíc tlapek? Nejvíc se naběhá a naštěká?

Ne, páníček určitě ne. Umí štěkat. To ano, ale ne jako já. Štěkám ráda a v nejméně vhodnou dobu. Už jednou jsem pána v noci probudila, když nás chtěli vykrást čórkaři. Byli dva. Jeden na mne dělal dlouhý nos. Na druhýho si páníček posvítil a zařval. Syčák vzal roha. Tak mohutný má štěk, můj pán. Moje tesáky cvakly naprázdno. Přeskočil plot těsně před čenichem. Škoda. Koušu ráda.

Co dělám nejraději? Uklízím. Spadne na zem vajíčko. Mňam. Nebo vyteklo mlíčko. Posledně vypadla z ledové skříně i smetánka - móc krásné lízání. Nechápu, proč ji pán tak pečlivě zavírá. Vyčmuchala jsem, že je v ní hafo neuklízených zbytečností. 

Tomu říkám, psí život.

Hlídám domeček, uklízím v domečku. Občas zajdu vyvenčit někoho ze smečky. Procvičím lidská štěňata v bystrosti a rychlosti - haf, na mne nikdo nemá.

Moc ráda jezdím na cvičák. Pán má skvělou poslušnost jedině kvůli mně. Jen ke kousání se nesmí pustit. Než aby mi udělal ostudu, kousnu si do rukávu sama.

Hele, kočky, přestaňte mi na něj pomrkávat. Já vám ho nepujčím. Je jen můj!!!

Raději se vrrrraťme ke kontrolní otázce.

Peníze - k čemu? Boudičku - mám. Láska = můj pán. Kámoši -> moje smečka. Naděje - miska se každý večer naplní.

Psí život je krásný.

Neštěkám, že by nemohl být ještě voňavější a chutnější.

Pac posílá

Tašenka z domečku.  

P.S.         Moc se přimlouvám za kámošku Donnu. Posledně se někam z jejího blogu ztratil děkovný štěk, za první blog. Měla z karmičky moc velkou radost. Naposled nic moc - bída. Je smutná a vůbec ji nechutná. Včera si nevzala ani buřtíka od jednoho bezdomovce, který šel kolem, když čekala na paní před krámem. Vyštěkává a dává na to obě pac, že se už nebude nikdy povyšovat nad pejsky z vesnice.

Nebuďte haf, haf, na ni jako psi. Je to milá čubinka. Příště vám zaštěkám, o čem se mi zdálo. Ňaf?

Autor: Lubomír Fišer | pátek 11.9.2009 10:10 | karma článku: 9,11 | přečteno: 599x
  • Další články autora

Lubomír Fišer

Basa paří u pijana Sklerotika blues

Pojďte se mnou dneska večer

5.3.2014 v 9:10 | Karma: 5,66 | Přečteno: 237x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Obyčejný letní den

Letní povídka pro Víkend MF DNES .

4.8.2013 v 18:19 | Karma: 14,91 | Přečteno: 578x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Bylo, nebylo

za času, kdy vládl v Čechách nečas a lidu krutě se vedlo. Většina z nich musela, věřte nevěřte, pracovat.

10.7.2013 v 13:20 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Politika

Lubomír Fišer

Svádění

Na lehké téma .

27.6.2013 v 20:50 | Karma: 9,70 | Přečteno: 503x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Český kabaret

Celý svět sleduje českou scénu. Sedí tiše a nedutá. Běda cizinci, který se ozve.

27.6.2013 v 15:20 | Karma: 7,45 | Přečteno: 474x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1005x
Středoškolský učitel. Pracuje a žije pro rodinu. I přes kruté rány osudu nezatrpkl a nadále zůstává optimistou.