Lubomír Fišer

Svádění

27. 06. 2013 20:50:00
Na lehké téma .

Pojď se mnou milá do lesíčka,

kde voňavý je vřes.

Pojď se mnou milá do lesa,

kde nevyčuchá nás tvůj pes.

Ráda bych šla milý ráda.

Bolí mě hlava i záda.

Noční byla krutá,

samý příjem, těžká kláda

Pojď se mnou milá do háje

právě kvete černý bez

Pojď se mnou milá do ráje

obejdeme celou ves

Doktor řezal,

já jsem šila.

Vůbec nejsem

živá, čilá.

Neláká mě v ráji

trhat černý bez.

Hledat zlatou žílu,

nahá chodit, zcela bez.

Uprostřed vsi, milá, stojí stavení.

Z háje chodím kolem často znavený.

Od rána mám, milá, divné mámení.

Žizeň jako trám, smyslů zbavený.

Do hospůdky chceš mě pozvat,

v žádný černý les.

Že mě to hned nenapadlo.

Jde se tančit.

Bude ples...

Autor: Lubomír Fišer | karma: 8.53 | přečteno: 503 ×
Poslední články autora