Song starého jezevčíka

 Věnováno šetnáctiletýmu pardálovi Benovi.                                                                                       .                                                      .

jedna tlapka, druhá tlapka

vzadu vláčím další dvě

když neslyší jedna druhou

bolí záda, je to zlé

 

někdo říká, že jsem starej

že už nemám tady bejt

mně se mezi lidmi líbí

krásnej je ten Boží svět

 

jedna tlapka, druhá tlapka

vzadu vláčím další dvě

povely jsou pro telátka

mlčím, lehnu, není zle

 

páníčka jsem naučil

jak se dává pacička

odnese mě do pelíšku

když mi padá hlavička

 

jedna tlapka, druhá tlapka

vzadu vláčím další dvě

když nezavřou rychle vrátka

vracím se až večer v pět

 

piškot, šunka, játýrka

lepší pána svačinka

když mi nedá nic

rafnu, kousnu - kdo má víc?

 

jedna tlapka, druhá tlapka

vzadu vláčím další dvě

nesmím se už rozčilovat

srdíčko se vybije

 

oči se mi zavírají

mám vás lidi všechny rád

v nebi stále nestíhají

musíme si zazpívat

 

jedna tlapka, druhá tlapka

vy nemáte? další dvě?

Autor: Lubomír Fišer | pondělí 17.12.2012 16:09 | karma článku: 17,52 | přečteno: 779x
  • Další články autora

Lubomír Fišer

Obyčejný letní den

4.8.2013 v 18:19 | Karma: 14,91

Lubomír Fišer

Bylo, nebylo

10.7.2013 v 13:20 | Karma: 24,50

Lubomír Fišer

Svádění

27.6.2013 v 20:50 | Karma: 9,70

Lubomír Fišer

Český kabaret

27.6.2013 v 15:20 | Karma: 7,45