Vlčandy blogují

Lubomír Fišer

Zpackaný mazanec /aneb/ Já nic to beránek

Haf, kamarádi. Ráno jsem na zahradě našla malého beránka. Chudinka byl vystrašenej, pániček ještě vyspával a tak jsem ho pozvala do domu. To jsem neměla. Moc krásně voněl.

3.4.2010 v 9:00 | Karma článku: 14.94 | Přečteno: 1047 | Diskuse

Lubomír Fišer

Čmuchám ráda a dobře (fotoblog)

V neděli jako vždy páníček klohní dobroty. Prej vám sem občas nějakou nabídne. Mně ne. Tak jsem na něj štěkla, že jako venku svítí sluníčko a mohli bychom vyrazit. Povedlo se. Ještě jsem se mu snažila vnutit brašnu s canonem, ale nedal si poradit. Má nový mobil s foťákem, nějaká Nokia 6700, a mermomocí chtěl z něj vymáčknou kloudnej záběr. Ještě blábolil něco o pěti mega - mě provokovalo víc pár deka toho, co vonělo v hrnci.

11.3.2010 v 11:24 | Karma článku: 13.31 | Přečteno: 1191 | Diskuse

Lubomír Fišer

Jak jsem cvičila páníčka

Haf, kamarádi. Vůbec nemám čas na psaní, když je venku báječná peřina, kde se dá dovádět a hrát si do nekonečna. Tak jen na skok. V čase, kdy jsme se neviděli, jsem se činila a pokračovala ve výcviku páníčka.

24.1.2010 v 9:38 | Karma článku: 15.29 | Přečteno: 725 | Diskuse

Lubomír Fišer

Vlčandy blogují - Taša/3

Haf lidi. Kontrolní otázka. Co to je psí život? Blafete: Bez peněz, bez domova, bez lásky, bez přátel, bez naděje. Páníček mi napovídá – bez čtyřnohého kámoše.

11.9.2009 v 10:10 | Karma článku: 9.11 | Přečteno: 599 | Diskuse

Lubomír Fišer

Vlčandy blogují - Donna/2

Haf, lidičky. Díky vám, ze mne někdy možná něco bude a budu slavnější než Rex nebo Šaryk.

7.9.2009 v 8:53 | Karma článku: 8.40 | Přečteno: 743 | Diskuse

Lubomír Fišer

Černá na blogu.

Lidi, neblbněte. Volby ještě nezačaly ,kdo ví kdy začnou, a už rozhazuje hlasy. Předčasně. Podívejte, jak jsou nenažraní naši poslanci a co to udělá teprve s čubou.

4.9.2009 v 8:50 | Karma článku: 11.29 | Přečteno: 786 | Diskuse

Lubomír Fišer

Donna bloguje

Haf, lidičky. Jmenuji se Donna. Jestli někomu na blogu vadím, má smůlu. Přečetla jsem si, že od úterý platí antidiskriminační zákon. Tak bacha, umím být i kousavá.

3.9.2009 v 14:00 | Karma článku: 17.33 | Přečteno: 867 | Diskuse
Počet článků 100 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1005

Středoškolský učitel. Pracuje a žije pro rodinu. I přes kruté rány osudu nezatrpkl a nadále zůstává optimistou.