Čmuchám ráda a dobře (fotoblog)

11. 03. 2010 11:24:42
V neděli jako vždy páníček klohní dobroty. Prej vám sem občas nějakou nabídne. Mně ne. Tak jsem na něj štěkla, že jako venku svítí sluníčko a mohli bychom vyrazit. Povedlo se. Ještě jsem se mu snažila vnutit brašnu s canonem, ale nedal si poradit. Má nový mobil s foťákem, nějaká Nokia 6700, a mermomocí chtěl z něj vymáčknou kloudnej záběr. Ještě blábolil něco o pěti mega - mě provokovalo víc pár deka toho, co vonělo v hrnci.

Čuby, tolik sněhu jsem za celou zimu na cestě neviděla.

Cmuch1.jpg

I myši byly z toho na větvi. Slyšela jsem jak dovádějí pod sněhem. Jen kdyby nějaká vystrčila chlup.

Cmuch2.jpg

Baf, konečně. Čumák mne nezklamal. Jsou tady!

Cmuch3.jpg

Nahoře na poli jsou další. Stopa je čerstvá.

Cmuch4.jpg

Jdu. Někde přede mnou je schovanej ušák ušatej.

Byl tam! Vyskočil mi přímo před čenichem!

Vy nic nevidíte?

Poděkujte mému páničkovi. Místo toho, aby udělal životní fotku a fotil, řve na mne jako blázen. Stejně nic neslyším, nevidím.

Jsem ve svém živlu - jsem vlčanda.

Zrada.

Místo do pole se ušatec vrátil k cestě a pak dolů do stráně do křoví.

Za všechno může páníček - křikem mi zajíce splašil!

Ještě jsem se ve stráni chvíli snažila, marně. Když jsem se "ochotně" vrátila, dostala jsem pochvalu za poslušnost. Taková jsem já, mátinko. Haf.

Cmuch5.jpg

Ještě jsme se chvíli potulovali zavátou cestou. Výsledek nula. Tak jsem štěkla povel k návratu domů.

Pokud vím, z nedělního oběda vám páníček nedal ani čuchnout. Já umyla talířek - byl gulášek.

Mějte se hafo dobře.

Vaše Tašenka.

Autor: Lubomír Fišer | čtvrtek 11.3.2010 11:24 | karma článku: 13.31 | přečteno: 1191x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Fotoblogy

Marek Trizuljak

Od prvního jarního dne k Velikonočním svátkům

Rovnodennost, první jarní den, úplněk a brzy poté velikonoční svátky. Obrazové dojmologie ... ... ...

28.3.2024 v 15:39 | Karma článku: 10.86 | Přečteno: 98 | Diskuse

Jaromír Šiša

Auto moto veteráni všude možně i jinde.

Třeba pod střechou velkých prostorných i malých útulných muzeí. Nebo na všech možných srazech, případně je potkáváme jen tak v prostoru. Pro svoji krásu a eleganci je obdivujeme a s úctou k těm, kteří jim vdechli nový živý život.

28.3.2024 v 10:03 | Karma článku: 35.89 | Přečteno: 1800 | Diskuse

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 16.26 | Přečteno: 181 | Diskuse

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.40 | Přečteno: 212 | Diskuse

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.17 | Přečteno: 158 | Diskuse
Počet článků 100 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1005

Středoškolský učitel. Pracuje a žije pro rodinu. I přes kruté rány osudu nezatrpkl a nadále zůstává optimistou.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...