Vlčandy blogují - Taša/3

11. 09. 2009 10:10:10
Haf lidi. Kontrolní otázka. Co to je psí život? Blafete: Bez peněz, bez domova, bez lásky, bez přátel, bez naděje. Páníček mi napovídá – bez čtyřnohého kámoše.

Mladý páníček dodává - bez compu. Včera vyfasoval zákaz. Když na něj pán štěkal, moc jsem se bála, že jsem něco provedla. hopskok.jpg

Jak tak poslouchám, víte haf o psím životě. Představujete si trápení a strádání. Nic, co by stálo za dobrý štěk. Nemohu blafat za jiné kamarády. Určitě je jich hodně, kteří nemají každý den plnou mističku. Koho za celý den nikdo nepodrbe pod krkem nebo za ušima. Jiné celé dny koušou blechy. Najdou se i takoví, které nemá vůbec nikdo rád. Nemají vlastní boudičku a jsou biti. Je mi jich haf, haf líto.

Můj život je život ve smečce. Každý z nás má nějaký úkol. Hafejte, kdo jich má nejvíc. Napovím.

Kdo má nejvíc tlapek? Nejvíc se naběhá a naštěká?

Ne, páníček určitě ne. Umí štěkat. To ano, ale ne jako já. Štěkám ráda a v nejméně vhodnou dobu. Už jednou jsem pána v noci probudila, když nás chtěli vykrást čórkaři. Byli dva. Jeden na mne dělal dlouhý nos. Na druhýho si páníček posvítil a zařval. Syčák vzal roha. Tak mohutný má štěk, můj pán. Moje tesáky cvakly naprázdno. Přeskočil plot těsně před čenichem. Škoda. Koušu ráda.

Co dělám nejraději? Uklízím. Spadne na zem vajíčko. Mňam. Nebo vyteklo mlíčko. Posledně vypadla z ledové skříně i smetánka - móc krásné lízání. Nechápu, proč ji pán tak pečlivě zavírá. Vyčmuchala jsem, že je v ní hafo neuklízených zbytečností.

Tomu říkám, psí život.

Hlídám domeček, uklízím v domečku. Občas zajdu vyvenčit někoho ze smečky. Procvičím lidská štěňata v bystrosti a rychlosti - haf, na mne nikdo nemá.

Moc ráda jezdím na cvičák. Pán má skvělou poslušnost jedině kvůli mně. Jen ke kousání se nesmí pustit. Než aby mi udělal ostudu, kousnu si do rukávu sama.

Hele, kočky, přestaňte mi na něj pomrkávat. Já vám ho nepujčím. Je jen můj!!!

Raději se vrrrraťme ke kontrolní otázce.

Peníze - k čemu? Boudičku - mám. Láska = můj pán. Kámoši -> moje smečka. Naděje - miska se každý večer naplní.

Psí život je krásný.

Neštěkám, že by nemohl být ještě voňavější a chutnější.

Pac posílá

Tašenka z domečku.

P.S. Moc se přimlouvám za kámošku Donnu. Posledně se někam z jejího blogu ztratil děkovný štěk, za první blog. Měla z karmičky moc velkou radost. Naposled nic moc - bída. Je smutná a vůbec ji nechutná. Včera si nevzala ani buřtíka od jednoho bezdomovce, který šel kolem, když čekala na paní před krámem. Vyštěkává a dává na to obě pac, že se už nebude nikdy povyšovat nad pejsky z vesnice.

Nebuďte haf, haf, na ni jako psi. Je to milá čubinka. Příště vám zaštěkám, o čem se mi zdálo. Ňaf?

Autor: Lubomír Fišer | pátek 11.9.2009 10:10 | karma článku: 9.11 | přečteno: 599x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 17.13 | Přečteno: 209 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 26 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 284 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.53 | Přečteno: 495 | Diskuse
Počet článků 100 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1005

Středoškolský učitel. Pracuje a žije pro rodinu. I přes kruté rány osudu nezatrpkl a nadále zůstává optimistou.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...