Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vlčandy blogují - Donna/2

Haf, lidičky. Díky vám, ze mne někdy možná něco bude a budu slavnější než Rex nebo Šaryk.

 Víkend jsme si užívali společně s Tašenkou. Vůbec mi nevadilo, že stihla napsat článek. Naopak. Fórku, o mém puknutí, jsem se od plic zaštěkala. Nejsem jako ona - co vidí slupne. Když mám plné bříško, necpu se. No ne?

Koukli jste večer na měsíček? Byl úplněk. 

Krásní pejsci mi po měsíčku poslali dostaveníčka.  Taša na mne vrčela. Musela jsem ji slíbit, že jim odpovíme společně. Zavřely jsme oči a zpívaly a zpívaly  - o očuchávání a dovádění ve velikánské smečce - vaůůůů.  

Jen panička nechce o žádném princi von-Hafhaf slyšet. Štěkla mi Taša, že její pán taky ohluchne, když příjde blaf na páření. Sami si užívají a nám nic nedopřejí.

Svěřila se mi. Přeloni za ní běhal takový menší, jezevčík. Borec až na boudu. Roztrhal několikrát drátěnku nového plotu. Chtěla kámoše pánovi představit. Nechápu, vzal klacek a hnal jej ven. Utekl za roh a když pán usnul, užívali si celou noc. Hm, ale k čemu to? Dosahoval jí tak na konec ohonu.

Poslala jsem mu HaFeMeSku. Třeba se mi ozve - jsem menší.

Vrrr, haf! Štěkala jsem o Tašence, ne paničce. U ní jsem, na rozdíl od páníčka, žádný ocásek neviděla. Pěkná nespradlnost. Až nebude pán dávat pozor, ukousnu a udělám paničce hafo radosti.

V neděli byla Taša s páníčkem na cvičáku. Vrátila se celá navrčená. Vůbec nic neštěkla. Určitě se něco stalo. To na ni poznám. Stačily dva štouchance a byla zase normální. Škoda, že dvorek není větší. Bylo by víc psiny na honění. Nejraději se schovám do sklepa. Dříve se Taša dolů bála. Nevím kdo, ale někdo jí to naučil. Dnes jsme tam vyhrabaly novou díru. Už slyším, jak Taša dostane vynadáno. Haf haf - já tam už nebudu...

Ještě něco ke kocourovi doma. Není u nás dlouho. Jen se na něj podívám, paničky vrčí jako vzteklé. Někdy mám strach, že nejsou očkovány.

Už dříve jsme jednoho podobného měli.  Chtěla jsem si s ním vyčistit mezery mezi zuby.

Tři dny jsem nedostala papů.

Toho kocoura jsem už neviděla. Ten nový je ještě horší. Skáče kolem jako rapl a tuhle se mi dokonce pověsil na krk.

Panička mi zuby nevyčistí a ani mi žádné dentální zvířátko nedovolí.

Čuby, ani nevíte jak trpím. A Ona se mi ještě vysmívá.

Moc se těším na další ňamky. Když jich bude moc, dám kousnout i Taše. Kocourovi ani Ň. Už tak je dost, že se mi válí v pelíšku. Na oplátku jsem mu vylízala mystičku. Přesně takovou karmičku mi posílejte.

Blaf, vaše Donna.

 

Autor: Lubomír Fišer | pondělí 7.9.2009 8:53 | karma článku: 8,40 | přečteno: 743x
  • Další články autora

Lubomír Fišer

Basa paří u pijana Sklerotika blues

Pojďte se mnou dneska večer

5.3.2014 v 9:10 | Karma: 5,66 | Přečteno: 237x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Obyčejný letní den

Letní povídka pro Víkend MF DNES .

4.8.2013 v 18:19 | Karma: 14,91 | Přečteno: 578x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Bylo, nebylo

za času, kdy vládl v Čechách nečas a lidu krutě se vedlo. Většina z nich musela, věřte nevěřte, pracovat.

10.7.2013 v 13:20 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Politika

Lubomír Fišer

Svádění

Na lehké téma .

27.6.2013 v 20:50 | Karma: 9,70 | Přečteno: 503x | Diskuse| Poezie a próza

Lubomír Fišer

Český kabaret

Celý svět sleduje českou scénu. Sedí tiše a nedutá. Běda cizinci, který se ozve.

27.6.2013 v 15:20 | Karma: 7,45 | Přečteno: 474x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:55

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:40

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1005x
Středoškolský učitel. Pracuje a žije pro rodinu. I přes kruté rány osudu nezatrpkl a nadále zůstává optimistou.